piątek, 17 sierpnia 2012

Wdzięczność

Myślałem trochę nad tym, co napisałem wczoraj. Nadal uważam, że za niepicie powinienem być wdzięczny przede wszystkim sobie samemu, jednak znaczenie terapii i mityngów AA jest równie duże. Do tych przemyśleń natchnął mnie kolejny temat "pracy domowej" zadanej na wczorajszej grupie:
"Wymień rzeczy, za które możesz być wdzięczny."

Jest wiele rzeczy, za które jestem wdzięczny. Wynika to z faktu, iż mimo licznych przeciwności losu niemal zawsze udawało mi się przekuć niepowodzenia w sukces. Towarzyszy mi przeświadczenie, że mam w rzyciu szczęście, choć może jest to głównie moja zasługa, a nie zbieg okoliczności.

Teraz jestem wdzięczny przede wszystkim za TRZEŹWOŚĆ. Cieszy mnie, że odmieniłem swoje życie w widoczny sposób. Wdzięczny jestem za wsparcie, jakie otrzymuję ze strony żony i grupy. Wdzięczny jestem sobie za siłę i konsekwencję w trwaniu w niepiciu. Mógłbym długo wymieniać rzczy, za które jestem wdzięczny; dom, praca, którą lubię oraz druga praca, dzieki której zarabiam na siebie i rodzinę. Jednak dziś najbardziej raduję się z bycia trzeźwym.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz